کالج پزشکی دانشگاه Jagiellonian
نوشته شده توسط : jvnproc

اولین دانشجویان دانشکده پزشکی در زبان انگلیسی (پزشکی عمومی و دندانپزشکی) در دانشکده پزشکی دانشگاه Jagiellonian در نامه اکتبر پذیرفته شدند. نامه شش ساله، نزدیک به 600 دانش آموز از پنج قاره و بیست کشور، عمدتاً از نروژ، ایالات متحده آمریکا و کانادا در مدرسه ثبت نام کردند. کارکنان آکادمیک شامل باتجربه ترین دانش پژوهان و اساتید دانشگاه Jagiellonian و همچنین دانشگاهیان خارجی از ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان و سایر کشورها می باشند.

همچنین درمورد ، بیشتر بدانید.

دانشکده پزشکی به زبان انگلیسی سه برنامه ارائه می دهد: برنامه 4 ساله ورود فارغ التحصیل MBBS/MD پزشکی برای فارغ التحصیلان دوره های لیسانس پیش پزشکی کالج/دانشگاه در ایالات متحده آمریکا/کانادا. برنامه 6 ساله پزشکی برای فارغ التحصیلان مدارس متوسطه و کارشناسی ارشد 5 ساله D.D.S. برنامه (برنامه 5 ساله دندانپزشکی) برای فارغ التحصیلان دبیرستان.

کالج پزشکی دانشگاه Jagiellonian توسط کازیمیر سوم از لهستان در سال 1364 تأسیس شد و قدیمی ترین دانشکده پزشکی در لهستان باقی مانده است. در حال حاضر، این دانشگاه به 11 دانشکده تقسیم شده است که در میان آنها 3 دانشکده پزشکی که تدریس، تحقیق و آموزش آکادمیک را انجام می دهند: حقوق و مدیریت، فلسفه، تاریخ، زبان شناسی، ریاضیات و فیزیک، زیست شناسی و علوم زمین، شیمی، پزشکی، داروسازی و پرستاری.

همه چیز را درمورد رشته های دانشگاه علوم پزشکی، بدانید.

این برنامه های انگلیسی زبان مطابق با استانداردهای آموزشی لهستانی و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش ایالات متحده (برنامه وام استافورد) و هیئت پزشکی کالیفرنیا هستند. طبق توافقات با دانشگاه‌های مختلف، دانشجویان سال آخر دانشکده پزشکی به زبان انگلیسی این فرصت را دارند که دوره‌های انتخابی را در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو، دانشگاه کالیفرنیا ایروین، دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس تکمیل کنند. مرکز پزشکی دانشگاه لوما لیندا، دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه روچستر، و دانشگاه کیس وسترن رزرو در کلیولند.

 برای یافتن پاسخ به سوال، طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی چند سال است؟، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

فارغ التحصیلان این برنامه ها مدرک دکترای پزشکی (MD) و دکترای دندانپزشکی (DDS) را توسط دانشکده پزشکی دانشگاه Jagiellonian دریافت می کنند و آنها واجد شرایط درخواست برای دوره های رزیدنتی و تحصیلات تکمیلی در بیمارستان های آموزشی دانشگاهی در کشورهای مختلف هستند. از جمله ایالات متحده آمریکا (ایلینوی، آلاباما، آریزونا، میشیگان، یوتا، ورمونت، نیویورک، جورجیا، نیوجرسی، فلوریدا، پنسیلوانیا، کانکتیکات، ویرجینیای غربی، اوهایو، لوئیزیانا، کارولینای جنوبی و واشنگتن دی سی)، کانادا (کبک، انتاریو، ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، آلبرتا)، استرالیا، انگلستان، ایرلند، نروژ، سوئد و لهستان.

داوطلبان کشورهای خارج از لهستان و اسرائیل که علاقه مند به تحصیل در برنامه 5.5 ساله کارشناسی ارشد داروسازی (بخش انگلیسی) هستند، باید در پایگاه داده الکترونیکی نامزدها ثبت نام کنند و بسته درخواست تکمیل شده را از طریق پست معمولی به دفتر پذیرش در دانشگاه پزشکی گدانسک ارسال کنند. بین اواسط جولای

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

کلیه داوطلبان موظف به شرکت در آزمون ورودی زیست شناسی و شیمی در مقطع متوسطه هستند. آزمون ورودی در تاریخ 1 و 2 آگوست 2013 در دانشگاه پزشکی گدانسک برگزار خواهد شد. داوطلبان توسط کمیته پذیرش بر اساس نمرات نهایی امتحان ورودی، نمرات دیپلم دبیرستان در زیست شناسی و شیمی و امتیاز اختیاری از آزمون شفاهی تکمیلی (تصمیم کمیته پذیرش) انتخاب خواهند شد.





:: موضوعات مرتبط: مهاجرت , ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: